fredag 31 januari 2014

Makeup Haul

Jag har shoppat lite plånboksvänlig makeup som jag tänkte dela med mig av. Jag hittade lite roliga saker från bl.a. Wet n Wild som jag ville testa. Här i stans säljs detta, vad jag vet, endast på en av stormarknaderna. 


Wet n Wild
- Coloricon Blusher in Berry Shimmer
- MegaMix Bronzing Powder in Sun Touched
- Coloricon Eye Shadow Trio in Knock On Wood and Sweet As Candy

- MegaLast Liquid Lip Color, finns inget namn på den tyvärr, med det är en riktigt härlig hot pink. 
    Denna har jag använt ett par gånger och jag är otroligt positivt överraskad måste jag säga! Det är inte riktigt ett läppglans men inte heller ett läppstift. Färgen är väldigt intensiv och torkar till en matt finish. Med bara ett drag får man hur mycket färg som helst. Färgen sitter! Färgen sitter ordentligt! Jag hade på mig det i flera timmar utan att behöva touch up. Detta är en produkt som jag verkligen kan rekommendera till er lipstick/lipgloss lovers 

Rimmel
- Lasting Finish By Kate Moss Lipstick in no. 13
- Moisture Renew Lipstick in no. 180 Vintage Pink
- Lash Accelerator Mascara 
- Glam'Eyes Day 2 Night Mascara (opps...forgot both mascaras in the picture, my bad)

MaxFactor
- Max Effect Trio Eye Shadow in no. 3 Tigress 


from top: Rimmel Vintage Pink, Rimmel Kate No 13, Wet n Wild 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar