onsdag 27 november 2013

Lipstick's by Milani

Hello ladies!


Den senaste tiden har jag fastnat för läppstift! Så här till hösten/vintern tycker jag det är superläckert med mörka läppar, speciellt på andra. Tyvärr är jag ibland lite för feg för att själv i att gå ut med det. Har köpt på mig ett gäng läppstift på senaste, så jag försöker att nån gång då och då att slänga på nån mörk färg och gå ut för att vänja mig. 

Här är fyra helt fantastiska färger som jag fått i från USA, från märket Milani som tyvärr inte säljs i Sverige. 


Recently I've had a thing for lipsticks! For fall/winter, I think it's so pretty with dark lips, especially on others. Unfortunately, I'm still not really comfortable with wearing it. But I've bought a bunch of lipstick lately, so I just have to try to feel confident enough to put on a dark like and go out.

Here are four amazing colors that I just received from the U.S., and they are from Milani, unfortunately they're not sold in Sweden.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar