måndag 1 augusti 2016

Glossybox - July

Hello dolls,

Månadens Glossybox kom i slutet av förra veckan, men jag hann inte få upp ett litet blogginlägg då. Så jag tänkte att jag kunde passa på att pröva produkterna under helgen och lägga upp ett inlägg idag men en kort kommentar om vad jag tyckte om produkterna! 
Månadens box innehöll faktiskt riktigt bra produkter tycker jag. Kajalpennan från Radial var jag mest intresserad av när jag precis öppnade boxen men blev positivt överraskad på de andra produkterna också. 

Vill du testa Glossybox?!  
Klicka här för att börja din prenumeration! 


RODIAL Smokey Eye Pen

RODIAL - Smokey Eye Pen  - En svart kajalpenna som är väldigt mjuk i konsistensen och glider på lätt vilket gör den väldigt lättanvänd

NOMNOM - Hair Rings - Dessa hårsnoddar har blivit väldigt poppis på senaste. Använder dessa nästan dagligen. De lämnar inte märken och sliter inte på håret. 

ELIZABETH MOTT Sherbet Cleanser - Ett väldigt skönt rengöringsbalsam tar bort makeup väldigt enkelt. 


DE BRUYERE - After Sun Lotion - Med doft av vanilj var denna kräm väldigt skön att smörja på efter att ha varit ute i solen. 

ICA i samarbete med APOTEKET HJÄRTAT- Vätskeersättning - Enda produkten som jag inte har prövat ännu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar