fredag 11 april 2014

Äntligen - Baby Lips finns snart att få tag på i Sverige!


Bild lånad från Maybelline Sveriges FB sida

Hello dolls,

Jag är en, av många kan jag tänka mig, som hoppats på att Baby Lips från Maybelline ska komma till Sverige och snart är det äntligen dags! Dessa godingar skall finnas i butik från v. 17 och jag vet att jag kommer vara snabb på att köpa på mig dessa. 

När jag var i USA förra sommaren så köpte jag en för att testa denna hypade produkt. Jag var något besviken att jag bara kom hem med en efter att jag testat kan jag säga. 
Så när jag såg dessa i Australien för ett tag sedan så kunde jag inte låta bli att köpa ett par stycken. De luktar (och smakar) himla gott och jag måste säga att de funkar verkligen.
Jag är hooked! 

Hos mig går läppbalsam alltid åt, har en i varje väska, använder upp dem och tappar tyvärr bort någon här och där också, så det är därför jag alltid ser till att har extra hemma. 

De tre i förpackning är köpta i Australien, möjligen därför förpackningen ser lite annorlunda ut,
den sista - som alltid står på mitt sminkbord - är köpt i USA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar